Search:

Type: Posts; User: BHL; Keyword(s):

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    24
    Views
    1,437

    Favourite game, yeah hard one, could make a list...

    Favourite game, yeah hard one, could make a list of 10 to 20 games..
    Games I played the most though: anything Valve made and Civilization (1/2/3/4/5), great game to wake up the mind in the morning...
  2. Yeah Romney got a big donation to his campaign...

    Yeah Romney got a big donation to his campaign from Sheldon -Mr. we shouldn't allow online gambling because it will hurt the children - Adelson.. probably because Romney doesn't support online...
  3. Replies
    6
    Views
    1,480

    You could add a rule though where if the member...

    You could add a rule though where if the member hasn't made 10 posts yet, all his posts need to be reviewed before they are placed. Even if spammers get through the registration process, they will...
  4. Poll: I love the never ending challenge of it all.....

    I love the never ending challenge of it all.. What I don't like about it I can't explain in too much details cause that would probably hurt a lot of people's feelings - I can keep it short and...
  5. :lol:! And I absolutely have no clue what I...

    :lol:!

    And I absolutely have no clue what I would do if I couldn't do this.. with the crisis and all.. Not the best time to start something new. My parents have a store, so I could take it over,...
  6. Replies
    66
    Views
    4,129

    Aw.. Well Mojo, if you smoke 1 or 2.. apply a zen...

    Aw.. Well Mojo, if you smoke 1 or 2.. apply a zen technique, do nothing else when you smoke except smoke. Go outside or whatever.. don't combine it with doing something else.
    I read it once in a...
  7. In the Netherlands it's 29%... Even if you win a...

    In the Netherlands it's 29%... Even if you win a prize, like a car, you have to pay 29% in taxes to the government...
    I used to work for the Dutch government, full-time. Among other things I did...
  8. Replies
    66
    Views
    4,129

    Oh.. only 5 days. Yeah that is crazy, add some...

    Oh.. only 5 days. Yeah that is crazy, add some alcohol to the mix and it's impossible.
  9. Replies
    66
    Views
    4,129

    When I quit I can't stand the smell of it, so it...

    When I quit I can't stand the smell of it, so it kinda helps being around people who smoke every now and then.. (again I'm not normal)
    But when I gave up smoking weed (long ago ahum haha - hey I'm...
  10. Replies
    71
    Views
    3,868

    I don't think I saw Taken.. weird.. oh well...

    I don't think I saw Taken.. weird.. oh well another one to add to the to-do list.
    That parody reminds me of the movie Otis, one of my favourites of that year ( 2008 )
    ...
  11. Thread: New Species Found

    by BHL
    Replies
    17
    Views
    1,157

    Haha! Hmm... Maybe it's natures way of protecting...

    Haha! Hmm... Maybe it's natures way of protecting itself from being eaten? No guy will want to eat it. Well.. at least not the ones who do the hunting..
  12. Replies
    71
    Views
    3,868

    Sons of anarchy.. thanks! Badly needed something...

    Sons of anarchy.. thanks! Badly needed something new to watch..
  13. Replies
    71
    Views
    3,868

    That does look like they are going in the right...

    That does look like they are going in the right direction. :joy:

    Have you seen Archer, or has anyone?.. it's a comic series.. funny as hell. @mods - Hope this isn't too explicit to post here......
  14. Replies
    66
    Views
    4,129

    I quit twice, both times around 3 months till I...

    I quit twice, both times around 3 months till I started again. And yeah great advice not to make the mistake of just 1 smoke.
    For me the first month wasn't the hardest. Hope that doesn't discourage...
  15. Support told me it's in their terms:

    Support told me it's in their terms:
  16. Replies
    12
    Views
    1,614

    Thanks Lots0, much appreciated! Logged into...

    Thanks Lots0, much appreciated!

    Logged into Bing for the first time in ages just now, they sure have come a long way.. (from being total crap) Hardly shows any inbound links though. They seem to...
  17. Replies
    71
    Views
    3,868

    I watch a lot of movies, but can't remember the...

    I watch a lot of movies, but can't remember the last good movie I have seen.. (haven't seen avengers though) But I think series is where all the magic happens nowadays. Can't wait for the next season...
  18. whatever you do stay away from the bacon and...

    whatever you do stay away from the bacon and mayonnaise..
    2727
    whenever you get a taste for it, have a look at the image above, and the need for bacon will disappear in no time.. at least I hope so.
  19. Replies
    12
    Views
    1,614

    I have 298 links coming in to a create new post...

    I have 298 links coming in to a create new post page on the forum.. divided by the number of links per site.. that's a lotta sites linking to it.
    imagine having to ask them (hacked or spam sites) to...
  20. Replies
    12
    Views
    1,614

    Should probably add they are linking to the...

    Should probably add they are linking to the forum, direct link to create a new post.. only thing is new posts has to be approved by me to be on there.. So it's pointless.
    Still weird to have hacked...
  21. Replies
    12
    Views
    1,614

    links from bad sites

    Today I checked incoming links in google webmaster and found some very suspicious ones. Like for example:
    powertothegamers . com
    If I hover over it in webmaster tools I get a site is under...
  22. Replies
    6
    Views
    956

    Probably the same one. If by hundreds you mean...

    Probably the same one. If by hundreds you mean over a thousand.

    Luckily the old manager has been very helpful, I sent him the email addresses of the ones sending out the spam. Turns out those...
  23. Poll: Without Ritalin, I wouldn't have had this...

    Without Ritalin, I wouldn't have had this website, a drivers license, or a life..
    And without modern medicine I would have had 1 less best friend and no father.

    Best wishes to J.Todd.
  24. They were all bonus players though.. Every single...

    They were all bonus players though.. Every single one of 'em. Luckily they don't have a negative carry over policy, so hope any of them go back to try and win more.. Until I see a change in this...
  25. Replies
    6
    Views
    956

    What not to do as an affiliate manager..

    Interested if anyone had a manager do something equally stupid to this (or maybe worse)?

    New manager sent out an email to all the clients, over a thousand. Except he sent in a way that everyone...
Results 1 to 25 of 123
Page 1 of 5 1 2 3 4