Please see below the last of the articles from me today, the Swedish content.

Ishockey – Red Wings vill kvittera matchserien

Varje gång Red Wings verkar vara nere för räkning, så reser de sig igen. Frågan är om de kan tvinga fram en sjunde och avgörande match i San José genom att vinna mot Sharks i natt.

Seger för Red Wings ger 1.68, seger för Sharks ger 2.25.

"Det finns ett lugn", säger målvakten Jimmy Howard enligt nhl.com, om Detroits sinnesstämning när de låg under med 3-0 i serien.

"Det finns mycket erfarenhet i vårt omklädningsrum och när dina ledare har gått igenom mycket, vänder du dig till dem. När du tittar på (Lidströms) ansikte och ser hur lugn han är, rinner det bara av".

Red Wings Johan Franzén är skadad och ersätts av Mike Modano eller Jiri Hudler.

Fotboll – Tevez tillbaka i matchen mot Tottenham

City siktar på sin första ligaseger över Tottenham sedan 2008.

Seger för City ger 1.90, seger för Tottenham ger 4.20 , oavgjort ger 3.40.

Förra gången lagen möttes var i säsongspremiären, där de spelade oavgjort 0-0 på White Hart Lane. Tottenham har gjort bra resultat på bortaplan denna säsong med sex segrar.

Vinner City i kväll har man chansen att säkra en plats till nästa säsongs Champions League-kval.

Citys Carlos Tevez som varit skadad sedan april spelar troligtvis i kväll.

"Carlos kan förmodligen vara med på bänken", säger Manchester Citys tränare Roberto Mancini enligt Fotbollskanalen.se.

"Pablo Zabaleta har inga större problem, Gareth Barry borde spela mot Tottenham och vi får igen Micah Richards".

Basket - Hawks var tuffast senast

Matchserien mellan toppseedade Chicago Bulls och Atlanta Hawks står 2-2 och är tightare än många trott. Ikväll avgörs den femte matchen i United Center.

Seger för Chicago Bulls ger 1.20, seger för Atlanta Hawks ger 4.75.

Hawks utjämnade senast i Atlanta efter en övertygande seger med 100-88. Bulls stjärna Derrick Rose konstaterar att Hawks var tuffast.

Rose gjorde 34 poäng, men det verkar krävas mer av stjärnan för att rubba Hawks. Men omänskliga 44 poäng, som Rose gjorde hemma i United Center senast, kanske är svårt att uppnå i match efter match.

"Jag missade för mycket senast, det ser jag när jag tittar på videon nu", säger Rose självkritiskt.

"Men jag tog inga chansskott, utan det var bara att jag inte satte chanser jag normal sätter. Men jag har fortfarande ett bra självförtroende och mina lagkompisar tror på mig, så jag tänker fortsätta skjuta", säger Rose.

Fotboll - Semifinaler i Coppa Italia

Ikväll spelas de andra semifinalerna - Palermo mot Milan och Roma mot Inter, i Coppa Italia.

Seger för Palermo ger 4.00, seger för Milan ger 1.90, oavgjort ger 3.40. Seger för Roma ger 4.00, seger för Inter ger 1.90, oavgjort ger 3.40.

För bara några dagar sedan säkrade Milan ligatiteln efter att ha spelat 0-0 mot Roma. Ikväll spelar man den andra semifinalen i den italienska cupen mot Palermo. Frågan är om man blivit "mätta" på vinsten i ligan eller om man fortfarande är tillräckligt sugna på att vinna cupen också.

"Vi vet att Coppa Italia är den sista trofén att vinna den här säsongen. Det kommer att bli en tuff match eftersom det för Palermo är deras stora match för säsongen", säger Milans tränare Massimiliano Allegri till Milans hemsida.

Inters VD, Ernesto Paolillo, säger inför deras match mot Roma på frågan om vilka de helst skulle möta i en eventuell final:

"Givetvis skulle det vara kul att få vår egen revansch på Milan, men vi måste först se till att nå finalen".